Wednesday, February 9, 2011

sometinks



rasekan macam aku da hilng dua orang kawan...
kawan mase aku dekat sekolah lame..
yang sorang nie aku kenal time aku form two, dia form one..
and putus da contact biler aku mula pindah sekolah..
tp biler da habis sekolah sekarang aku ade tersempak dgn dia..
and aku de dapat no dia..
ader rr try mcej dia..tp kosong jer aku dapat..
aku try rr mecej 2 3 kali lg sok nye..samejer
biler da dekat semiggu..
aq biarkan je la..camtu jer...
coz ader membe yang pernah cakap dia da berubah...
so..aku rase baik aq biarkan je perkara tu...
pasal sorang lg...
aku kenal time aku form 4 sekolah pagi..dia lak form 5 seniour aku la kirenye...
pernah tu sembng dgn  diorang pasal aku nak pindah teknik,,,
memcm diorang ckp x ya la..jgan la ..memcm alsan diorang halang aku x yah pergi..
tp last last aku pergi gak..time tu diorang ader makan goreng pisang .law x silap//
aku x amek pown segan lak,,,hahaha..xpepasal budak tu hulurkan air dgn makanan,,
x sangka lak..
pastu time aku kat bilik sPbt
nak pulangkan buku ..ternampak dia dgn member dia gak
budak tu prasan dah aku nak blah...
xpepasl dia angkat tgan kat aku,,xsangka lak,,baik gak dia...
pastu
aku xtau la yg fb aku jumpe tu dia punya atau orang lain...
aku ade cube tanye budak tu.yg ko ker budak dulu tu tp dia jawab men men lak,,
and sampai skrang biler aku nmpk budak tu online
aq x tau nak tegur ke x....
hmmm...
aq tgk pown dia da lain da...semua dah hilang...







No comments:

Post a Comment