Friday, February 18, 2011

saya suke "p"

pada tanggal 17 febuari 2011
tarikh yang ditunggu telah tiba
seperti menggu maggi masak!!!
degupan jangtung semkin kencang
seperti kncng nye layang layang ditiup angin!!!
kami beratur untuk mendpkan nombor
nombar saya 28
setelah mendaapt nombar kami disuruh untuk membuat pendaftaran..
ic dan lesen L diperlukan!!!
alamak,,ic dan lesen l saya hilang
,,huhu
glebahnye..
tidak munkin
keresahn yg kuat melnda dlm diri saya..
umpama takot nye berjalan di waktu mlam kesoranga..
ka kanan kekiri 
ke ats kebawah
kehulu kehilir 
saya mencari ic dan lesen L saya..
huhuh
x jumpe juga..
akhirnya saya [ergi kpd kawan kwan saya..
tiba tiba salah seorng dpd mereka  nampk dimana ic saya berada..
tergantung di her saya!!!
oh malunye!!!
hahahah..
hati gembira seperti bunga yg mekar !!!


kami meneggu giliran seorang demi seororang!!!
akhirnya giliran saya!!!
hati berdebar juga..
dan inilah hsilnya!!!!

lulus dalam ketiga tiga bahagian..
hehehhe







sekarang pula adalah bahagian 2
yaitu dijalan raya!!!!!
saya teleh menyelang seramai 6 orang  yg bakal mengmbil bah. 2 juga..
hahahahah
tidak disangka kerana ader orang dari akedemik memandu suruh saya terus pergi..
saya pown jaln je la...//hahaha
dalam kete tu tuan jpj bg ceramah psal agama..hahah
smapi le teelupe lagk asenye tp rasenye xder la...
hahaha
dari bende yg alah bende kecik jer tu..
dari tu la saya buat bg mendptkan point!!1
dan inilh hasilnye!!!!



18/20


















No comments:

Post a Comment